Par šokolādi, kura nemaz nav šokolāde, jeb… Faberlic jaunai aromāts VSHOKOLADE

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail

E2E_vshokolade_13_2013VSHOKOLADE ir viens no 14.kataloga jaunumiem. Aromāts ar veselu stāstu par tā radīšanu. Neparasts aromāts. Aromāts jaunietēm. Tam noteikti jābūt citādam, nekā aromātam pieaugušām sievietēm. Un VSHOKOLADE tāds ir!

Par jaunā aromāta radīšanu jaunākajā Faberlic žurnālā “Strana Faberlic” (Nr. 50) bija interesants un izsmeļošs raksts – saruna par VSHOKOLADE radīšanu ar kompānijas Faberlic Parfimērijas diviziona brendmenedžeri Natāliju Ežkiņinu. Raksts bija tik labs, ka sapratu – man noteikti jāpastāsta bloga lasītājām, ko Natālija stāsta par VSHOKOLADE tapšanas vēsturi.

Viņa pastāstīja, ka

1. Aromāts paredzēts aptuveni 16-19 gadus vecām jaunietēm, jo bija nepieciešams radīt patiešām populāru jauniešu aromātu. Vairums līdzīgu produktu ir drīzāk skats uz jauniešiem no malas, pieaugušo priekšstats par to, kādām ir jābūt  jauniešu smaržām.

2. VSHOKOLADE kompozīciju izdomāja franču parfimērs Toma Fontēns, kuram pašam arī ir divi bērni – meita un dēls – pusaudžu vecumā. Viņš, radot šo aromātu, tik ļoti aizrāvās, ka Maskavā ieradās ar vairākiem aromāta variantiem. Visi varianti  bija tik labi, ka nācās iesaistit vairākus desmitus jaunu meiteņu tā testēšanā, lai izlemtu par galīgo variantu.

20090603-chocolate-bars-white-dark-milk-350x2633. Tās nav šokolādes aromāta smaržas, kā varētu likties pēc nosaukuma. Tām ir cukurotu citrusu, kokosu un ananāsu, bet aromāta izskaņā – pralinē un vaniļas notis. Tās dod smalku šokolādes aromātu, kurš nav rūgts, bet drīzāk tik maigs kā krējuma šokolāde. Pieaugušām sievietēm šīs smaržas varētu likties pārāk saldas, taču jaunām meitenēm – tieši laikā.

4. Pirms aromāta radīšanas Natālija Ežkiņina daudz laika pavadījusi sociālajos tīklos, pētot jauniešu paradumus un gaumi.

5. Aromāta nosaukums ir tikai alūzija ar populāro (Krievijā) sociālo tīklu (VKontakte?), statuss, kas saka, ka cilvēkam viss ir pilnīgā kārtībā. Un visi jaunieši uz to, lai justos labi, arī tiecas.

1000121168297_13775091661-450x4506. Arī aromāta iepakojums ir neparasts. Uz tā ir zīmējumi, kas raksturo jaunu meiteņu dzīvi – kleita, rokassprādze, kaklarota, saldējums, ziedu pušķis, vēstule ar sirsniņām, auto…

7. Pati aromāta kompozīcija ir bagātīga un dārga, taču tāda, lai to var atļauties gan studente, kura saņem stipendiju, gan skolniece, kurai ir tikai kabatasnauda.

Nedaudz par aromāta kompozīciju…

Tas ir citrusu aromāts ar augļu akordiem. Sākuma notis: sicīlijas citrons un salds apelsīns. Sirds notis: salds ananāss, kokoss, kardamons un jasmīns. Izskaņas notis: pralinē, baltā šokolāde, vaniļa, pačūlija un muskuss.

____________________________________

Lieki piebilsts, ka mani šis aromāts ir “uzrunājis”, kaut gan sen vairs nav ne 16, ne 19…:)) Man patīk aromāti, kuru notis ir ar saldu pieskaņu. Tie ir mani! Un izklausās, ka šis arī varētu būt mans! Noteikti jāizmēģina.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubetumblr