Kur jaunajam konsultantam meklēt klientus un kā strādāt ar katalogu?

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail

Kļūstot par konsultantu, mēs katra aktīvi sākam domāt – kur atrast savus klientus? Protams, ja gribam būt tikai priviliģētie pircēji, pasūtot kosmētiku tikai sev un savai ģimenei, raizes par to, kur atrast klientus, atkrīt. Bet, ja tomēr ir vēlme ne tikai lietot labu kosmētiku ar atlaidi, bet arī nopelnīt, tad ir arī jāpārdod. Tātad – vajag klientus, kas no mums pasūtīs un pirks preces.

Kur meklēt klientus?

Apsēdieties un uz papīra lapas pierakstiet visus Jums zināmos cilvēkus, kuriem varētu Jūsu piedāvājums interesēt. Sāciet ar tiem potenciālajiem klientiem, kurus ikdienā satiekat: radinieki, draugi, kolēģi, paziņas. Māmiņām, kuras ved bērnus uz bērnudārzu, iesaku katalogu piedāvāt citu grupiņas bērnu mammām, jo katru dienu, vedot uz dārziņu savu bērniņu, Jūs viņas satiekat! Varbūt Jūs apmelkējat sporta klubu vai kādu citu iestādi, organizāciju utt. Tad piedāvājiet katalogu arī tur! Ja vēl apmeklējat mācību iestādi, piedāvājiet katalogu saviem grupas biedriem! Padomājiet vēl – kam varat katalogu piedāvāt? Varbūt Jūsu draudzene, māsa vai mamma var parādīt katalogu saviem kolēģiem?

Patiesībā – potenciālie klienti ir visur, kur vien ejat! Izmantojiet savas iespējas!

Tātad, mēs noskaidrojām, kur var meklēt klientus ikdienā, ipaši nemeklējot, bet vienkārši uzrunājot cilvēkus, kurus tāpat ikdienā satiekat!

Ir arī vēl kāds variants. Un tā ir apzināta klientu meklēšana. Tātad – cilvēku satikšana tieši ar mērķi padarīt viņus par klientiem. Lai atrastu šādus klientus, varat likt sludinājumus presē, internetā, uz ziņojumu dēļiem, atstāt vizītkartes sabiedriskās vietās (frizētavās, poliklīnikās vai citur, kur cilvēki kaut ko gaida rindā). Man ļoti patika Apvienotās Kompānijas Faberlic direktores no Muroma Tatjanas Vasiļjevas piedāvātā klientu meklēšanas metode. Viņa piedāvā katalogus ar pavadvēstuli ielikt pastakstītēs savas mājas kaimiņiem. Vēstule varētu izskatīties apmēram šādi:

“”Cienījamie kaimiņi! Priecāšos iepazīstināt Jūs ar kompānijas Faberlic piedāvāto preču klāstu! Jebkuru pasūtīto preci piegādāšu mājās. Produkciju varat pasūtīt pa tālruni ———– vai uz e-pastu, vai arī atstājot pasūtījuma lapiņu katalogā, bet katalogu atnesiet man uz mājām, dzīvoklis nr. — vai iemetiet to manā pastkastītē nr. —. Ja Jums no kataloga neko nevajag, lūdzu, ielieciet šo katalogu manā pastkastītē. Ar cienu,———–“.  Pēc šīs metodes var rīkoties arī konsultantes – bērnudārznieku mammas, kā pastkastītes izmantojot bērnu skapīšus.

Ukrainas direktores Tatjana Zozulja, Inna Grinj, Ludmila Sopelj, Jeļena Filatova, Ludmila Muzika un Olga Radčenja ieskaka katru no katalogiem (viņas iesaka izmantot 10 katalogus) sanumurēt un izveidot katalogu kustības tabulu, kurā ieraksta kataloga numuru, kad tas atdots, kam atdots, kontakttelefons un rezultāts (ir pasūtījums vai nav).  Pie viena klienta katalogu atstājiet ne ilgāk kā 2 dienas, un tad to atkal laidiet “”darbā”. Strādājot pēc šīs metodes, var savākt ļoti apjomīgus pasūtījumus. Tātad:

1. Reģistrējieties!

2. Nopērciet 10 katalogus;

3. Sanumurējiet katalogus;

4. Izveidojiet katalogu kustības grafiku;

5. Izdaliet katalogus;

6. Pēc 2 dienām katalogus paņemiet atpakaļ, pierakstiet rezultātus un atkal tos izdaliet klientiem…

Ceru, ka šī informācija Jums noderēs! Par citām darba metodēm – citreiz!

Attels: http://mir-faberlic.ru/i

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubetumblr