Jau pavisam drīz Faberlic katalogos – Aleksandra Rogova apģērbu kolekcija

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail

Koloborācijā ar kompāniju Faberlic stilists un televīzijas raidījumu vadītājs Aleksandrs Rogovs radījis sieviešu apģērbu, apavu un aksesuāru kapsulkolekciju. Pirmie šo kolekciju varēja novērtēt žurnālisti.

Faberlic katalogos šī kolekcija parādīsies oktobrī. Tajā būs gan bāzes apģērbu modeļi (kašmira džemperi ar augstu apkakli, trikotāžas topi), gan klasiski (zīmuļsvārki, kleitas un bikses), gan ekstravaganti  modeļi.

Atgadinām, ka jau iepriekš kompānija Faberlic sadarbojās ar populāriem dizaineriem (Aļona Ahmaduļina, Valentīns Judaškins).

“Man tas ir gods stāties vienā rindā ar tādiem slaveniem dizaineriem kā Judaškins un Ahmaduļina. Un es varu paskaidrot, kādēļ tiku izvēlets arī es. Ir tikai loģiski, ka brends saprot – var stradāt ne tikai ar dizaineriem, bet arī ar stilistiem un personām, kuras diktē noteiktu stilu, tādēļ es esmu priecīgs, ka kopā ar Faberlic mēs varam iemācīt Krievijas iedzīvotājām (un arī mums, latvietēm, jo Rogova apģērbi un grāmata būs pieejami mums jau nākamajā katalogā – Z.D. piezīme) modi, ” – portālam FashionUnited preses skatē izstāstīja Aleksandrs Rogovs.

Pirms kolekcijas radīšanas jau tika izlemts, ka kolekcijā būs bāzes apģērbs ikdienai. Pamatideja paredz radīt stilistisku garderobi-konstruktoru, kas dos iespēju jebkurai sievietei ar jebkuru ķermeņa figūras tipu izskatīties lieliski neatkarīgi no viņas maka biezuma.

Kolekcija parsvarā būs ražota no sintētiska auduma. “Patiesībā tādēļ, ka brends atrodas massmarket segmentā, mēs neizvēlējāmies dārgus audumus, jo tad tas būtu spēcīgi ietekmējis cenu. Un tik tiešām mēs rūpīgi izvēlējāmies audumus, kuri būtu patīkami uz tausti. 80% audumu paraugu es izvēlējos personīgi Faberlic shou rūmā, tādēļ es zinu, ka lielā mode mūsdienās strādā ar mākslīgajiem audumiem, piemēram, Balenciagne gandrīz visas kolekcijas veido no poliestera auduma, Prada kolekcijā var sastapt lielu daudzumu lietu no  poliestera, tādēļ tas ir normāli, ka arī mēs nerunājam par dārgiem dabīgajiem audumiem. Audumi, kurus mēs izmantojām,  absolūti atbilst cilvēku prasībām, tie ir ilgizturīgi, nenonēsājas, ir patīkami ādai, un tas ir svarīgi, ” sarunas gaitā atzīmē Aleksandrs Rogovs.

“Protams, man ļoti gribas, lai šī kolekcija tiek tiek izpirkta zibens ātrumā. Un es ar prieku turpinātu sadarbību ar kompāniju Faberlic, jo tas ir pavisam cits līmenis un cita auditorija. Man ir personīgais zīmols Alexandr Rogov, taču tas ir paredzēts daudz  izmeklētākai auditorijai, un apģērbi tiek radīti nelielās tirāžās, mēs neesam komerciāls zīmols, mēs veidojam modi, un es tur pašrealizējos kā stilists, bet Faberlic man dod iespēju uzrunāt daudz lielāku auditoriju un veidot foršus apģērbus par daudz zemākām cenām. Ceru, ka šos apģērbus mēs ielās redzēsim pavisam drīz,” piebilda Aleksandrs Rogovs.

Viens no Faberlic un Aleksandra Rogova kopīgā darba uzdevumiem – piesaistīt gados daudz jaunāku auditoriju.

“Koloborācijas ietvaros tiks izdota arī Aleksandra Rogova grāmata “Stila gids” kopā ar digitālu pielikumu. Šāds solis mums šķiet mūsdienīga pieeja, un mēs uzskatām, ka šis projekts tiešām būs veiksmīgs. Šī koloborācija radīs pastiprinātu interesi par mūsu katalogu. Daudzas sievietes joprojām nav izlēmušas veikt pirkumu, izmantojot šo attālināto iepirkšanās metodi, baidās par to, ka varētu neatbilst izmērs un var nākties veikt preces atgriešanu, taču tieši pēc koloborācijas laišanas apgrozībā mēs vienmēr novērojam intereses pieaugumu par Faberlic katalogu. Kapsulas apģerbu izmēri – sākot no 40. līdz pat 56.-jam,” stāsta Faberlic pārdošanas direktore Jeļena Kaide.

Modes virziens mums aug, un tas ir saistīts ar to, ka kopš 2015.gada Faberlic vairs nenodarbojas tikai ar bērnu apģērbu tirgošanu. Mēs piedāvājam arī sieviešu apģērbus. Pilnvērtīgas fast fashion kolekcijas mums sāka iznākt kopš pagājušā gada augusta. Mēs aktīvi attīstāmies, šogad mūsu sortiments papildinājās ar apaviem, vīriešu apģērbiem, mājas apģērbiem. Un to visu mēs šūsim fabrikā Ivanovskas apgabalā.  Nākamajā pavasarī jau visi trikotāžas izstrādājumi tik šūti šajā fabrikā. Koloborācijas projekta ar Rogovu apģērbi gan pagaidām tika šūti Ķīnas fabrikās. Drīzumā mums atkal iznāks kopīga apģērbu kolekcija ar Valentīnu Judaškinu. Viens no sadarbības ar Aleksandru Rogovu uzdevumiem – piesaistīt gados jaunu auditoriju, ” paziņoja kompānijas Faberlic izpilddirektore Alla Aņņikova.

Attēlā: ekskluzīvi kadri no skates Faberlic by Alexandr Rogov, kuri publicēti portālā www.fashionunited.ru. Teksts tulkots no portāla www.fashionunited.ru

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubetumblr