





Katalogā bieži var redzēt uzrakstus: “Akcija!”, “Dāvana”, “Iegādājoties preces no kataloga par… Ls, … par… Ls” utt. Kā lai zina, vai šīs preces jāiekļauj pasūtījumā uzreiz 1. pasūtījuma veikšanas solī tāpat kā jebkura prece, vai tomēr būs iespēja tās izvēlēties 2. solī un apstiprināt?
Lūk, neliels špikerītis:
1. Produktus, kas ir ar akcijas cenu, pasūtījumā iekļauj uzreiz 1. solī, akcijas cena pēc tam piemērojas automātiski;
2. Produkti, kas nāks dāvanā, nav jāpievieno pasūtījuma 1. solī. Dāvanas tiks piedāvātas apstiprināšanai saraksta veidā 2. solī;
3. Pasūtot preces no kataloga par noteiktu summu, produkti, kuri piedāvāti ar atlaidi, nav jāiekļauj pasūtījumā 1. solī, tie jāizvēlas sadaļā “Akcijas piedāvājums” 2. solī;
4. Visus bonusus pēc konsultantu programmām var izvēlēties sadaļā “Akcijas piedāvājumi” – 2. solī pēc vispārējā pasūtījuma veikšanas.
Ceru, kas šis mazais špikerītis Tev noderēs!;)







Jauki, ka ir šāds špikerītis.
Maza piebilde. Ik pa laikam katalogos parādās dāvanu komplekti. Tos – visus produktus – rakstam uzreiz 1.solī un neaizmirstam uzreiz ierakstīt dāvanu maisiņa artikulu (parasti var izvēlēties). Ja dāvanu maisiņš netiks iekļauts pasūtījumā, dāvanu komplekti par īpašu cenu nenostrādās. Pirms apstipriniet savu pasūtījumu – pārliecinieties par cenām, akcijām un dāvanām. Uzreiz tiek formēta pavadzīme!
Mīļš paldies, Dace, par piebildi! Šo kaut kā biju palaidusi garām!;)