Akcijas preces, dāvanas, preces par noteiktu summu…bonusi. Kā to visu pareizi iekļaut pasūtījumā?

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail

Katalogā bieži var redzēt uzrakstus: “Akcija!”, “Dāvana”, “Iegādājoties preces no kataloga par… Ls, … par… Ls” utt. Kā lai zina, vai šīs preces jāiekļauj pasūtījumā uzreiz 1. pasūtījuma veikšanas solī tāpat kā jebkura prece, vai tomēr būs iespēja tās izvēlēties 2. solī un apstiprināt?

Lūk, neliels špikerītis:

1. Produktus, kas ir ar akcijas cenu, pasūtījumā iekļauj uzreiz 1. solī, akcijas cena pēc tam piemērojas automātiski;

2. Produkti, kas nāks dāvanā, nav jāpievieno pasūtījuma 1. solī. Dāvanas tiks piedāvātas apstiprināšanai saraksta veidā 2. solī;

3. Pasūtot preces no kataloga par noteiktu summu, produkti, kuri piedāvāti ar atlaidi, nav jāiekļauj pasūtījumā 1. solī, tie jāizvēlas sadaļā “Akcijas piedāvājums” 2. solī;

4. Visus bonusus pēc konsultantu programmām var izvēlēties sadaļā “Akcijas piedāvājumi” – 2. solī pēc vispārējā pasūtījuma veikšanas.

Ceru, kas šis mazais špikerītis Tev noderēs!;)

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubetumblr

2 komentāri par “Akcijas preces, dāvanas, preces par noteiktu summu…bonusi. Kā to visu pareizi iekļaut pasūtījumā?”

  1. Jauki, ka ir šāds špikerītis.

    Maza piebilde. Ik pa laikam katalogos parādās dāvanu komplekti. Tos – visus produktus – rakstam uzreiz 1.solī un neaizmirstam uzreiz ierakstīt dāvanu maisiņa artikulu (parasti var izvēlēties). Ja dāvanu maisiņš netiks iekļauts pasūtījumā, dāvanu komplekti par īpašu cenu nenostrādās. Pirms apstipriniet savu pasūtījumu – pārliecinieties par cenām, akcijām un dāvanām. Uzreiz tiek formēta pavadzīme!

Komentāri ir slēgti.