7 pieturpunkti veiksmīgam darbam ar katalogu

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail

Katalogs – vissvarīgākais konsultanta darba instruments! Un, jo vairāk katalogu, jo vairāk iespēju nokomplektēt pasūtījumu pēc iespējas lielāku! Taču – ir vēl daži pieturpunkti, kurus pielietojot un ievērojot, veiksies vēl labāk.

Un tātad…

1. Nēsā vienmēr aktuālo katalogu līdzi somiņā!

Katalogs ir vesels veikals, un Tu nekad nezini, kur un kad Tev radīsies iespēja kādam piedāvāt savu preci. Kataloga formāts atļauj to ievietot pat diezgan maza izmēra rokassomiņā, turklāt – arī svars nav pārāk liels…

2. Mēģini katalogu parādīt pēc iespējas vairākiem cilvēkiem!

Jo vairāk cilvēku redzēs Tavu piedāvājumu, jo vairāk iespēju nokomplektēt “pieklājīgu” pasūtījumu.  Neaprobežojies ar kataloga parādīšanu pāris cilvēkiem, ja vēlies tiešām nopelnīt vismaz tik, lai pati sev varētu iegādāties kosmētiku, neko nepiemaksājot no saviem ikmēneša ienākumiem ārpus darbības savā kompānijā. Pēc statistikas – ne visi, kam katalogu parādīsi, veiks pasūtījumu. Tāpēc izdevīgāk Tev pašai, ja būsi katalogu parādījusi vairākiem klientiem.

3. Noteikti katalogu paraksti – t.i., atstāj savas koordinātes kataloga aizmugurē!

Bieži vien Tavi klienti katalogu piedāvās arī saviem paziņām, un ir taču svarīgi, lai viņi zina, kur un kam var piezvanīt, lai veiktu pasūtījumu, kaut ko pajautātu vai varbūt reģistrētos par priviliģēto pircēju vai konsultantu tieši Tavā struktūrā! Viņi vienkārši zinās, ka Tu vari palīdzēt. Un galu galā – atzīsti, Tas ir Tavās interesēs!

4. Izmanto “10 katalogu metodi”, ja vēlies, lai katalogu redz pēc iespējas vairāk cilvēku pēc iespējas īsākā laika posmā!

Par šo metodi jau sīkāk ir rakstīts. Par to Tu vari izlasīt sadaļā “Konsultantiem” rakstā “10 katalogu metode”.

5.  Iedod katalogu klientam tikai uz 1-2 dienām, nevis uz nedēļu!

Tici man – ja klients būs ieinteresēts kaut ko pasūtīt, tad viņš noteikti atradīs laiku katalogu apskatīties 1-2 dienu laikā pēc tam, kad Tu to viņam būsi iedevusi! Ja laiks apskatīties neatradīsies šo pāris dienu laikā, tad arī pēc nedēļas neatradīsies, jo vienkārši cilvēkam par piedāvājumu nav pietiekami lielas intereses un viņš visticamāk tāpat neko nepasūtīs. Un Tu pa šo laiku katalogu būtu varējusi parādīt kādam, kuram patiešām Tavs piedāvājums interesē…

6. Noteikti paņem savu jauno klientu kontaktus!

Tā kā katalogu Tu viņam iedod uz 1-2 dienām, pēc tam Tu vari piezvanīt viņam, lai norunātu tikšanos un saņemtu pasūtījumu vai vienkārši katalogu atpakaļ. Tu pati taču esi ieinteresēta, lai Tev šis pasūtījums būtu!!!

7. Piedāvā katalogu kā vērtību! Ar prieku…

Neattiecies pret to kā pret kaut ko, kas tev vienkārši mētājies pa somiņu… Tas ir Tavs darba instruments, bez kura nekas nesanāks. Cieni savu darba instrumentu un attiecies pret to kā pret kaut ko vērtīgu, jo katalogs ir pamatu pamats konsultanta darbā.

Daži “ārpuskārtas” padomiņi:

*) Nēsā sev somiņā līdzi produkcijas paraugus, jo jebkurā brīdī Tev klients var pajautāt, vai ir iespēja “uzzināt”, kādas ir, piemēram, konkrētās viņu “uzrunājušās” smaržas. Tas ir tik jauki, ka tev nav jāatbild, ka varat tikties tad un tad, lai šo paraudziņu iedotu izmēģināt… Tu atver savu somiņu un pasniedz klientei paraudziņu, iespējams, viņai smaržas tā iepatiksies, ka tās pasūtīs uzreiz!

*) Veido paziņu, kuriem Tu varētu piedāvāt katalogu, sarakstu! Tā Tev nebūs darbībā jālauza galva, kam vēl varētu piedāvāt katalogu. Izvelc savu sarakstu, un Tu redzi, kam vēl Tu to vari piedāvāt.

*) Sagatavo  darbam katalogu pirms atdošanas klientam: atzīmē ar mazām līmlapiņām labākās akcijas, izdevīgos piedāvājumus un jaunumus! Tas palīdzēs klientam orientēties katalogā un izraisīs viņā interesi. Varbūt citkārt klients vienkārši kaut ko svarīgu nepamanītu, bet ja tas ir atzīmēts… tad tas ir pamanāms.

Lai veicas!

Attēls: http://www.liveinternet.ru/users/maginya/profile/

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubetumblr